2010-10-06
 22:32:28

NANANANA EVERYDAY

Heeeej. 
Jag kom in för en stund sen, var ute och snackade med efterlängtade Amandus som äntligen har kommit tillbaka ♥ HIHI!
Sitter och lyssnar på låtar från i somras, åh gud vilka minnen dom väcker. Saknar tiden grymt mycket! Jag tror detta var den bästa sommaren hittills. Umgåtts med alla underbara vänner och familjen, love! Så synd att det inte är sommar året om faktiskt. Men vad ska man göra åt saken liksom..
Iallafall så va jag i skolan as usual och gjorde matteprovet jag hade missat i fredags. Jag hoppas det blir lyckat för nu måste jag verkligen satsa på skolan. Gymnasiet och allt nästa år, jag får kalla kårar jag bara tänker på de typ, HAHA! Töntig är jag men sak samma. Slutade 3 och efter det var jag med Michaela och Paulina. Kärlek till dom flickorna! Vi gjorde väl inte så mycket förutom att va med Saftis också. Slänger upp någon bild så fort jag har hämtat kameran vilket jag ska göra nu!
..
..
..
Tillbaka. Nu finns det inget mer att skriva så jag hör av mig imorgon. Puss bloggen

åhnej, va gör saftis? :o


michaela

HAHHAHH!

jag ser värsta big ut.



PUBLICERAT: 2010-10-13, 21:37:21 | URL: http://e

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: