2010-10-17
 22:40:09

SOLA

Hejhejhej en väldans mycket hej. Ursäkta för en dålig uppdatering och jag kan bara skylla på mig själv.
Helgen har varit ganska lugn och avkopplande med mina älsklingar Paulina och Emma! Vi har bland annat varit i Edet och kikat på musikgrejen där KidooMusik & JustinPlace uppträdde. Jag ska vara lite snäll och länka deras blogg också känner jag. www.vastkustrockers.se
Det var förstås flera som upträdde men jag har ingen aning om vilka det var.. hihi
Efter det drog vi hem till Parro vid 9 kanske? Kikade film osv, mysigt värre!
Idag har jag bara tagit det lugnt, Emma åkte vid 2 och efter det gjorde jag väl ingenting. Lite senare ringde Moa och frågade om jag kunde möta henne och snäll som jag är gjorde jag det och jag hade gått 4 kilometer innan hon kom så jag och min brors hund Chanel fick en riktig långpromenad. Bra jobbat faktiskt. När vi väl kom hem till mig efter att vi hade varit ute och gått i 2 timmar satte vi oss och kollade på fotboll. Lite nice att ifk vann mot brommapojkarna med 2-1 ju. Mitt uppe i matchen kommer Parro hit och vi fortsätter kolla. Efter matchen drog vi ut och gjorde ingenting. Sen stack vi hit igen och satte oss vid datan, lyssnade på musik och åt godis, yummie! Sen vid typ 8 drog Moa och någon timme efter det drog Parro också så jag har suttit ensam sen dess. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, är inne på facebook och lite sånt. Funderar på att sola en stund nu eftersom vi äntligen har fixat solariet igen. Så får det bli. Vi hörs! Pusspuss




älskar er flickor! ♥


Justin Place

Tjej och tjej funkar inte :O :(


Emma Äg Hällstig

Älskar dig med!



PUBLICERAT: 2010-10-20, 07:50:01 | URL: http://hallstigemma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: