2010-10-05
 17:17:37

WE USED TO BE A TEAM..

Tjofrääs . Right now, så sitter jag med hårinpackning och äter en bulle. Nu känner jag mig ganska så tjock eftersom jag bara mölar i mig en massa tjockisgrejer. Inte bra! Därför måste jag börja träna, ut och springa eller något kanske? Dock är min kondition inte den bästa..
Kom hem från skolan för ungefär 2 timmar sen. Extremt seg dag men lite nice att ha dubbelmusik tycker jag. Jag tror de är de roligaste ämnet i skolan just nu, leta någon musiklinje till gymnasiet kanske?
Hehe, jag har ingen aning om vad som händer idag faktiskt, så dagen blir som den blir. Kanske drar ut senare eller något? Jajaja, nu har jag slut på ord mina vänner så jag hör av mig senare. Kyssar!♥

jag & bäbis ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: