2010-09-23
 21:45:47

BROWNIE

Tjosaan!  Tyvärr har jag inte bloggat på hela dagen på grund av att jag har haft fullt upp med bland annat skolan och vännerna. Fick tillbaka våra so läxförhör idag, hemskt! För att få godkänt skulle man ha 15/38 och jag fick 17 ! Haha, nästa gång är det nog bra att börja plugga i tid istället för kvällen innan så kanske de går bättre. Nog om det nu. Jag sitter med mörkbrun hårfärg i nu och hoppas på ett bra resultat.
Imorgon blir det en tripp till min efterlängtade Emma Hällstig! Sen på Lördag drar vi oss till lugna lilla Lödöse och har roligt! hehe. Nej men allvarligt, nu har jag slut på ord mina vänner. Vi hörs imorgon innan jag tar bussen mot borås, Puss ♥

to be honest, you're perfect ♥


Emma Äg Hällstig

Tss snacka om att plugga kvällen innan, har so prov imorgon läste på de en gång igår kväll.. Kanske dags och plugga lite mera?;) Ses sen sötnos! I love you:)<3



PUBLICERAT: 2010-09-24, 06:21:22 | URL: http://hallstigemma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: