2010-09-28
 23:28:34

WRITTEN IN THE STARS

Godkväll! Jag har nyss kollat på en uuur bra film. The wedding date heter den. Den handlar om en tjej som heter Kat och hon är bosatt i USA men när hennes syster ska gifta sig får hon resa till England. Brudgummens best man är olyckligtvis Kats expojkvän så för att göra honom svartsjuk hyr hon in en eskort. Men saker blir inte riktigt som hon tänkt sig. Ett bra filmtips tycker jag faktiskt.
Egentligen är jag tvungen att göra klart filmanalysen till "Amelie från Montmartre" som ska vara inlämnad på fredag men jag tycker inte det är speciellt lockande just nu så därför tar jag det imorgon. Därför har jag ett annat tidsfördriv jag ska göra innan jag lägger mig i sängen och sussar.



KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du dumpat någon?- ah
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? nej
Vem kramade du senast? hm, kommer inte ihåg..
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Nej

SKOLA:
Är du duktig i skolan? såklart jag är
Har du bra betyg? japp!
Har du fått göra om ett prov någongång? ah
Har du fått ett bra resultat på ett prov? inget ovanligt
Sköter du dej i skolan? ohja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? ah
Haft mobilen på lektionstid? ah
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nej

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? yes
Trivs hemma? oftast
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej men tänkt på det ett antal gånger
Har skrikit och slagit din mamma? skrikit - ja  slagit - inte vad jag minns
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Tror jag inte?
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? det har väl dom flesta..
Vem betyder mest för dej i din familj? Alla typ
Du älskar din familj oavsett vad som händer? yes

VÄNNER:
Du har vänner? Ja
Du brukar vara med? dom flesta!
Vem/vilka var du med sist? Glason Richard Simon Jesper Stoffe Filip Celeste Alex.. 
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? men det är väl självklart!
Är det okej att ha kill-kompisar? självfallet!
Har du pussat någon av dina kompisar? jajamen
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? verkligen inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? inte vad jag vet?
Har du fått nån ny kompis denna månad? inte vad jag kan komma på just nu..

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? oftast
Tar kort på dina bröst? nej
Super dej packad varje helg? nej
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret ja. fjortisfrisyr nej.
Ditt hår e knallblont? nej


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? höhö. nej
Vill du bli kriminell? tankeläsare
Varför gör du sånt här? - bra fråga
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? ganska så troligt faktiskt
Har du suttit i fängelset? nej
Vill du hamna i fängelset? nej


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? nej
När grät du senast? förut till filmen , hihi
Du har gråtit över en kille? japp
Vem bråkade du senast med? ingen aning


Och med det avklarat säger jag godnatt bloggen! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: